Czy na reklamy można czekać z niecierpliwością? Na te, które w okresie świątecznym przygotowuje brytyjska sieć domów towarowych John Lewis – z całą pewnością. 10 milionów odsłon tylko na youtube miała reklama świąteczna John Lewis z 2017 roku, 28 milionów odsłon ta z 2016 roku, 30 milionów ta z 2015… A wciąż mówimy o r-e-k-l-a-m-i-e!
O czym opowiada, krótka historia przygotowana na tegoroczne święta? O tym, jak świąteczny prezent zainspirował, zmienił i wpłynął na życie młodego chłopca o imieniu Elton – domyślacie się już, o kim mowa? 🙂
Ps. Tegorocznej reklamie stuknęło już 12 milionów odsłon na youtube.
A świąteczna reklama John Lewis z 2017 roku wyglądała następująco:
Ta jest z 2016 roku…
A ta z 2015 roku..
Która spodobała Wam się najbardziej?
Skomentuj
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.