Marketingowcy z coca-coli chyba nie przestaną mnie zaskakiwać. Zaledwie parę dni temu pisałem o fenomenalnej akcji podczas piłkarskich derbów Mediolanu (jeśli nie widzieliście to zobaczcie tutaj) a dziś wpadłem na ich pomysł z mini-kioskami.
Co? Jak? Dlaczego? Mini? Już wyjaśniam 🙂 W 5 największych miastach Niemiec postawiono mini-kioski w celu promowania mini-puszek z coca-colą (150 ml). Efekt? Każdy kiosk sprzedawał dziennie średnio 380 puszek (puszeczek?), czyli o 278% więcej niż typowy wolno-stojący automat z napojami. Motto akcji brzmiało „to małe rzeczy w życiu sprawiają nam przyjemność”.
#1
#2
#3
Mamy również video z tej akcji.
[vimeo 95386481 w=500 h=281]
źródło: designboom
Skomentuj
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.