Co jakiś czas do sieci trafiają reklamy, które naprawdę warto obejrzeć. Tak było w przypadku reklamy sklepu John Lewis (tą reklamę pokazywaliśmy tutaj), którą dotychczas obejrzano prawie 20 milionów razy! Tymczasem dość ciekawe zestawienie przygotował ostatnio portal nowymarketing.pl. Redakcja wzięła pod lupę najdziwniejsze reklamy świąteczne, w których zobaczyć możemy Świętego Mikołaja zachwalającego usługi domu pogrzebowego (!!), piosenkę świąteczną „wykonaną” męskimi jądrami (!!), czy reklamę odświeżaczy do powietrza marki PooPourri, która pokazuje co by się stało gdyby Mikołaj przesadził z jedzeniem ciasteczek i mleka 🙂
#1 Show Your Joe – nietypowe wykonanie Jingle Bells i reklama męskich bokserek…
#2 Canal Plus „The Wise Man” – w reklamie Canal + jeden z Trzech Mędrców po długiej podróży dociera do stajenki, żeby …..obejrzeć film w telewizji kablowej.
#3 Even Santa Poops – PooPourri.com – 7 milionów wyświetleń w 2 tygodnie! A wszystko to za sprawą Mikołaja, który podczas dostarczania prezentów musiał udać się do toalety. Pech chciał, że obudził swoim smrodem dzieci… mało świąteczne połączenie 🙂
#4 Adidas: The Cautionary Tale of Ebenezer Snoop – W 2012 roku adidas przedstawił swoją wersję „Opowieści wigilijnej”, w której wystąpił Snoop Dogg. Raper wcielił się w rolę Ebezenera Snoopa, który przestał chodzić na imprezy. Bohatera nawiedzają 3 duchy – przeszłości, teraźniejszości i przyszłości…
#5 Warehouse Fashion – 12 Days of Christmas „Morning After Edition” – Sieć sklepów Warehouse reklamowała szybką dostawę ze swoich sklepów internetowych w spocie o tym, jak wygląda dzień w pracy po imprezie filmowej… całość okraszona piosenką stylizowaną na… kolędę..
#6 Crazy Target Lady- Running (2010 Commercial) – W 2010 roku sieć sklepów Target reklamowała swoją dwudniową wyprzedaż z okazji „Black Friday” serią krótkich spotów. Ich bohaterką była kobieta, która oszalała na punkcie Świąt, wyprzedaży i sklepów Target…
#7 Dom Pogrzebowy „Lopez” – Dom pogrzebowy Lopez z Gwatemali „zasłynął” nietypową reklamą świąteczną z 2008 roku. Święty Mikołaj zachwalający doskonałą obsługę domu pogrzebowego to jednak gruba przesada…
za nowymarketing.pl
Skomentuj
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.